De klantenservice van ANWB nodig? We helpen u op weg

▷ Contact met ANWB | Klantenservice 0900-0700

Als u met pech langs de kant van de weg staat dan kunt u met uw telefoon de klantenservice van ANWB bellen. Dat was vroeger een heel ander verhaal want dan moest u minstens enkele honderden meters, maar meestal meerdere kilometers lopen naar de meest dichtstbijzijnde praatpaal. De praatpalen worden steeds schaarser in de land omdat de meeste automobilisten of andere inzittenden wel een smartphone bij zich hebben. Dat betekent dat u een internetverbinding kunt gebruiken om naar onze website te gaan: deklantenservice.nl. Want op onze website hebt u alle gegevens van de klantenservice van ANWB in een handomdraai gevonden. Vergeet niet om direct het telefoonnummer van onze klantenservice in uw telefoon op te slaan zodat u niet hoeft te browsen als u aan de kant van de snelweg staat met pech. Het kan immers maar net zo zijn dat er geen Wi-Fi-verbinding mogelijk is en dan bent u alsnog verder van huis. Natuurlijk kunt u de klantenservice van ANWB ook nodig hebben omdat u totaal andere vragen hebt. Is er geen spoed bij en hebt u bijvoorbeeld een vraag over uw abonnement of een reis die u bij deze bond hebt geboekt? Dan kunt u het beste het algemene nummer van de klantenservice van ANWB gebruiken in plaats van hun spoednummer. Natuurlijk ziet u al deze informatie in een oogopslag vermeld staan op onze overzichtelijke site.

U vindt hier alle gegevens van de klantenservice van ANWB

We hebben als doel om u te informeren over de diverse klantenservices van grote bedrijven en instellingen in Nederland. Het kan gaan om bedrijven die in dit land zijn opgericht of een grote afdeling hebben in dit land. Denkt u hierbij aan verzekeraars, banken, supermarktketens, ziekenhuizen en dus de ANWB. Voor vragen over uw autoverzekering bij de ANWB, het opzeggen van het magazine “de Kampioen” of voor zakelijke vragen kunt u de klantenservice van ANWB proberen. Maar misschien ziet u de bui al hangen: u bent waarschijnlijk niet de enige die op dat moment belt. Dat betekent dat u lang in de wacht staat en vervolgens het bandje af moet luisteren. De kans dat u een fout maakt en daarom de verkeerde afdeling aan de lijn krijgt is een grote ergernis voor vele klanten. Daarom kunt u ook onze dienst bellen. U kunt uw probleem of vraag kort voorleggen zodat we u direct kunnen doorverbinden met de juiste afdeling van de klantenservice van ANWB. Hopelijk klinkt u dat als muziek in de oren en slaat u ons nummer direct even op! U kunt er ook voor kiezen om de website te bookmarken. De kans dat u in de toekomst weer gebruik wilt maken van onze service is vrij groot want we kunnen het ons voorstellen dat u ook weleens een vraag hebt aan uw zorgverzekeraar of hypotheekverstrekker.

We bieden de grootste keuzemenu database van Nederland

Vanaf nu hebt u altijd een handige site bij de hand als u de klantenservice van ANWB wilt spreken. Bent u trouwens tevreden over hun service of hebt u iets aan te merken? Laat in ieder geval een kort bericht of een rating achter zodat toekomstige bellers weten wat ze van de klantenservice van ANWB mogen verwachten. Wist u trouwens dat u diverse opties hebt om met de ANWB in contact te komen?

  • Ten eerste door hen te bellen, eventueel door u via onze service door te verbinden,
  • Ten tweede kunt u op hun website kijken en hen een persoonlijke e-mail sturen of door het digitale formulier in te vullen,
  • En ten derde kunt u een filiaal van de ANWB bezoeken.
  • Lees meer..
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn