Nolin Uitgevers

Een goede marketingmix is van groot belang voor alle bedrijven. Naamsbekendheid wordt door herhaalde blootstelling vergroot en met goede marketing kunt u uw eigen imago bepalen. Binnen zo’n marketingmix mag drukwerk niet ontbreken. Nolin Uitgevers verzorgt drukwerk voor vele verschillende verenigingen, organisaties en stichtingen. Alle klanten van Nolin Uitgevers hebben echter één ding gemeen en dat is dat ze geen budget hebben om drukwerk te laten realiseren. Bij Nolin Uitgevers kan gratis drukwerk worden ontworpen, ontwikkeld en verspreid middels het SponsorPublicatieConcept. Wat dit precies inhoudt en wat de taak van Nolin Uitgevers hierbij is leest u op deze pagina.

De kracht van marketing

Bij Nolin Uitgevers weten wij hoe groot het belang van een goede en brede marketingmix is. Natuurlijk willen al onze klanten hun doelgroep op een goede en fijne manier aanspreken, om zo tot naamsbekendheid en een goed imago te komen. Dit is echter niet altijd eenvoudig. Bij Nolin Uitgevers weten we dat een marketingmix van groot belang is. Tegenwoordig gaan steeds meer bedrijven zich focussen op marketing via de online kanalen, terwijl blijkt dat drukwerk toch een essentieel onderdeel van de marketingmix blijft. Drukwerk wordt namelijk minder snel weggegooid en zorgt zodoende voor herhaalde blootstelling aan uw merknaam.

Bij Nolin Uitgevers hebben wij jarenlange ervaring in het ontwikkelen van drukwerk. De professionals van Nolin Uitgevers kunnen u dan ook goed ondersteunen, zodat uw wensen gerealiseerd worden op een effectieve manier. Zo kunnen wij, afhankelijk van de wensen van de klant, vele verschillende soorten drukwerk leveren, van eenmalige posters tot terugkerende magazines.

Het team van Nolin bestaat uit 65 á 70 medewerkers, met ieder hun eigen expertise. Deze expertise brengen zij over aan de stagiaires die ook regelmatig bij Nolin Uitgevers te vinden zijn. Zo hopen wij ons werk niet alleen nu te kunnen doen, maar ook te kunnen bijdragen aan goede publicaties, met oog op de maatschappij, voor in de toekomst. Op het moment werkt Nolin Uitgevers als SBB erkend leerbedrijf alleen met stagiaires van het MBO, maar in de toekomst wil Nolin Uitgevers ook stageplekken aanbieden aan studenten van het HBO-niveau.

Hoe gaat Nolin Uitgevers te werk?

Het SponsorPublicatieConcept is door Nolin Uitgevers in het leven geroepen om het voor organisaties, stichtingen en verenigingen mogelijk te maken om gratis publicaties te laten ontwikkelen. Nolin Uitgevers begrijpt als geen ander dat juist voor deze klanten een goede marketingmix onmisbaar is. Met naamsbekendheid is het vinden van donateurs en vrijwilligers eenvoudiger en kunnen deze klanten hun goede werk voortzetten.

Het SponsorPublicatieConcept is een concept waarbij medewerkers van Nolin Uitgevers voor onze klanten op zoek gaan naar sponsoren. Deze sponsoren krijgen in ruil voor een bijdrage aan de publicatie een naamsvermelding in het desbetreffende drukwerk. Op deze manier kunnen zowel de locale ondernemers, uit de omgeving waar het drukwerk verspreid gaat worden, als de organisaties hiervan profiteren.

Nolin Uitgevers kan u dan ook ondersteunen van het begin tot het einde, met altijd de wensen van de klant als uitgangspunt. Zo heeft Nolin Uitgevers al succesvol gewerkt aan publicaties voor onder andere Stichting Oppepper4all, Stichting Hart in Actie en Stichting Sportbelang SGK. Samen met de klant streven alle medewerkers van Nolin Uitgevers altijd naar het beste eindresultaat.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn